說戲,說戲中人,說人!演戲,演戲中人,演人!
戲劇是我熱愛的工作~

生活消費優惠!爆高CP值!信用卡組合祕技!
卡后是我的代名詞~

2015年6月20日 星期六

Ed Sheeran < Thinking Out Loud > - 中文歌詞

Thinking Out Loud - Ed Sheeran

When your legs don't work like they used to before
當你的雙腿不再比以前聽話

And I can't sweep you off of your feet
而我沒那個力氣再讓你對我神魂顛倒

Will your mouth still remember the taste of my love?
你的雙唇 還會記得我的愛的滋味嗎?

Will your eyes still smile from your cheeks?
你的雙眼 仍會牽著臉頰帶出完美的微笑嗎?


And, darling, I will be loving you 'til we're 70
親愛的 我 會一直這樣愛著你 直到七十歲都愛

And, baby, my heart could still fall as hard at 23
寶貝 我 仍會像是我二十三歲那年一樣 為你傾心

And I'm thinking 'bout how people fall in love in mysterious ways
我正想著 人們總是以各種神秘又神奇的方式墜入愛河

Maybe just the touch of a hand
或許只要兩隻手輕輕地碰觸就夠

Well, me I fall in love with you every single day
換作是我 我可是每天都重新愛上你一次

And I just wanna tell you I am
我只是想告訴你 我真的是如此
...
...
...
完整的中文歌詞,請看原本翻譯者的 blog 囉~


熱門話說

最新說戲

隨機戲說

文章小工具

頁數

Scroll To Top